Miczkus – 3 marca 2013

Jak wspominałem parę dni temu, 6 marca obchodzę 18-naste urodziny. Z tej okazji chciałem wam zrobić prezent i odświeżyć bloga. Stwierdziłem jednak, że zrobię z tego prezent przedurodzinowy 🙂 W każdym razie, witajcie na nowym Świecie Według Miczkusa! Ewentualne błędy zgłaszajcie w tym miejscu

Autor

Marek Fronc

English: A blogger addicted to tea, traveler at heart, in love with technology and gadgets. Antifan of bigotry and backwardness. I'm as well a mobile photographer - I use iPhone 5. For editing purposes, VSOCam fits my needs at best. Based in Bahrain 2011-2015, now in Poland. I had also lived in Czech Republic (5 years) and Poland (11 years). Polish: Uzależniony od herbaty bloger, sercem podróżnik, z zamiłowania gadżeciarz. Antyfan bigoterii oraz zacofania. Jestem też mobilnym fotografem - używam iPhone 5; do obróbki świetnie służy mi VSOCam. W Bahrajnie mieszkałem w latach 2011-2015, teraz znów w Polsce. Mieszkałem też już w Czechach (5 lat) i Polsce (11 lat).