Miczkus redaktorzyć będzie, czyli czas na pewne zmiany

Dziś organizacyjnie, choć mam nadzieję, że w najbliższym czasie powróci zagubiona wena – przyda się 😉

Oficjalnie od dzisiaj współtworzę serwis Nerdzik.pl wraz z Konduxem oraz Mateuszem Dolatą. O naszej ekipie przeczytacie tutaj

Nerdzik.pl to blog o technologiach, technologiach w każdym kolorze, kształcie i rozmiarze – w końcu to nasza pasja. Nie będzie tu kilku akapitów marketingowej gatki o tym jacy jesteśmy zajebiści – bo przecież to oczywiste – zresztą tylko bym was spłoszył 😉

Z tym wiąże się parę drobnych zmian w tematykach, które wychodzą niejako przy okazji.

Otóż o technologiach będę teraz pisał tylko na Nerdziku. Tam będą lądowały wszystkie moje przemyślenia dotyczące za dużych smartfonów i innych takich 🙂

Postanowiłem też zrobić remanent wśród tematyk, które zostają – już od dłuższego czasu mam nieodparte wrażenie, że zrobił się tu niezły bajzel.

Oto jak teraz dzielę Miczkusowe notki:

Kultura

-Literatura
-Muzyka
-Kino

Podróże

-Bahrajn

Media

Ludzie

Miczkusiątka

Inne

 

Oczywiście kategorie technologiczne dalej istnieją, po prostu nię będą eksploatowane 🙂

Tech, Komputery, Mobile, Software, Internet

Będą też pojawiały się tłumaczenia moich Nerdzikowych postów na moim angielskim blogu.

I to tyle ze zmian. Mam pomysł na parę tekstów (zarówno technologicznych, jak i innych), więc w najbliższym czasie może spodziewać się mojego powrotu do normalnej ciągłości publikowania.

Ogłoszenie drobne

Dobra, teraz czas na małą reklamę – wciąż chętnie przyjmiemy nowych autorów. Oczywiście wymagane dobre władanie językiem i znajomość tematu 🙂

W każdym razie, jeśli chętnyś pisania wśród takich zapaleńców i fanów technologii jak ty, zgłoś się tutaj!

ENGLISH TRANSLATION

obrazek

Autor

Marek Fronc

English: A blogger addicted to tea, traveler at heart, in love with technology and gadgets. Antifan of bigotry and backwardness. I'm as well a mobile photographer - I use iPhone 5. For editing purposes, VSOCam fits my needs at best. Based in Bahrain 2011-2015, now in Poland. I had also lived in Czech Republic (5 years) and Poland (11 years). Polish: Uzależniony od herbaty bloger, sercem podróżnik, z zamiłowania gadżeciarz. Antyfan bigoterii oraz zacofania. Jestem też mobilnym fotografem - używam iPhone 5; do obróbki świetnie służy mi VSOCam. W Bahrajnie mieszkałem w latach 2011-2015, teraz znów w Polsce. Mieszkałem też już w Czechach (5 lat) i Polsce (11 lat).